Saturday, February 25, 2023

फ़ितरत पर है आज मुझे : ग़ज़लनुमा

 •
     फ़ितरत  पर है आज मुझे
      ग़ुर्बत  पर   है  नाज़  मुझे
                     •
      माँ मैना कहती है मुझको
     और सियासत बाज़ मुझे।
                     •
     हो ही जाता है सब ख़त्म 
     तब भी प्रिय आग़ाज़ मुझे।
                     •
     जो है मुझ में खरा भरा
     ये ख़ुद्दार अंदाज़ मुझे।
                     •
     खाँटी है जो सोच समझ
     इस क़ुदरत पर नाज़ मुझे।
                     •
     है कोई ज़ालिम अब भी
     जब-तब दे आवाज़ मुझे।
                     •
     कब से ही चुप रखा,पड़ा 
     छेड़ूँ दे तो साज़ मुझे।
                      •
     सौंप गया है जो मरुथल 
     उस पर इतना नाज़ मुझे।  
                     ••
               गंगेश गुंजन                                      #उचितवक्ताडेस्क।
           रचना -२२.०२.'२३.

No comments:

Post a Comment